2016年3月3日 星期四

點解想長命D


因為我懶,做事沒什麼幹勁,有時做下散工,自由得很,多虧自己修讀過經濟,還是會尋求「最低成本最高回報」。咳咳,在我實行只係「較低成本合理回報」而矣

喜歡收藏紙幣,因為用來消耗時間最好效益,同時認為係較低成本的興趣,又保值,好過D消耗品。(多謝經濟miss,畢業後只有這科沒有還給學校)

我有另一網誌,賺埋D冇汗錢
你地一望都知我係咩人。

學生時,連打機都沒什麼幹勁,就唔會去買PS咩NDS咩的野,對要求不高,就唔會買高價鞋呀衫呀,自然又會對舊衣物耐受性高,變成:

同齡同性的人比較下
支出較低,同時折舊年期較長
收入正常(零用錢?  因為懶到唔打算兼職所以唔會高於平均)
漸漸留存現金年年上升,之後變哂用黎收藏紙幣(對要求不高的我卻只玩直版補版)

因為直版補版紙幣,2013-2014年急升,賺逾100-200%,果陣套現左75%出黎,D錢用黎買下D股票收下息,就是懶得全力工作賺錢

因工作量不足,主動收入同人比自然低於平均值,懶得出街的我終於諗到!!!





你地做得咁辛苦,縮短條命換取金錢。你地搵錢一定快過我,那麼我就盡力拉長自己條命,只以輕量工作以維持基本所需(家用、保險、食物、收息等)。

如果我條命比平均長15%,而你比平均短左5%,則:(假設壽命為y=85)


(1.15y)-(0.95y)

=97.75-80.75
=17

比你長了17年?

而呢17年用來收息再投資再收息,到底會否比你賺更多?

你地搵錢一定快過我係事實,但假如人的終點用壽命計算會如何,我知道我輸在起跑線,但我不見得連終點都輸埋。





係食果方面,我食得比你地較少卻更健康,每日都食唔到2000卡。
每日一定食爆30克膳食纖維的量,
每星期各食3.5個蘋果奇異果,其他生果都食(有特價的話)
堅果日日幾十克
乾果日日又幾十克
喜歡飲茶,真係消磨時間好選擇,喜歡壽眉水仙鐵觀音。
所有生果連皮食(例如蘋果奇異果香蕉,懶得去皮?不不,我會洗很久才食皮)
同時不主動做運動,降低心跳速率,減低代謝率,總之拖慢呢部機器的運作速度。
心情冇咩起伏,冇人可以激到我中風,
水一定飲到足,連益生菌都日日食。

拿,我手中持有一大堆收息股,一味等!!!年年收息,你地不要詛咒我股票損手,我都有不少資產與香港經濟相關,佢地唔掂大家都唔會好

我期望:
較低成本 -  食少D,食好D使少D得閒就開下工,閒來找超市特價品,
合理回報 -  健康D,可能長命D連帶「財壽兼得,收息賺埋D冇汗錢,生活冇咩壓力



沒有留言:

張貼留言